Events

Laden Evenementen

Evenement Navigation

Omega: Steunpuntviering

19 augustus om 14:30 - 16:00

Omega, steunpuntviering nieuwe vorm
Op woensdag 19 augustus  is er om 14.30 uur Omega, een steunpuntviering nieuwe vorm. We vieren, zingen en gaan in gesprek rondom een thema aan het leven, het ouder worden en geloof. Daarbij luisteren en delen we ervaringen met elkaar. En steken we ons licht op bij een Bijbelgedeelte.
De bijeenkomst duurt tot 16.00 uur en wordt gehouden in de koffieruimte van Steunpunt “In de Veste”. Iedereen is van harte welkom. Gijs van Spankeren is de organist en kerkelijk werker Hanneke Blom zal de viering leiden.

Gegevens

Locatie

  • Overige